Corporate housekeeping
Wij staan u graag bij in het verzorgen van de corporate housekeeping van uw vennootschap, zoals:
- (her)benoemingen en ontslagen van bestuurders
- kapitaalverhogingen (o.a. inbrengen in geld en/of in natura)
- verplaatsing maatschappelijke zetel
- statutenwijzigingen (algemene wijzingen maar ook het up-to-date houden van de statuten in overeenstemming met het (nieuwe) vennootschapsrecht)
- opvolgen en organiseren van de algemene jaarvergaderingen (organiseren raden van bestuur/vergaderingen van het bestuursorgaan, opstellen verslagen van het bestuursorgaan, opstellen van oproepingsbrieven, notulen,…)
- begeleiden van aandeelhouders en bestuurders of zaakvoerders
- archiveren van notulen
- actualiseren aandeelhoudersregister
- opmaken en neerleggen van documenten bestemd voor publicaties in het Belgisch Staatsblad
- …
Everest kan zowel uw partner zijn bij een eenmalige opdracht als bij de uitbouw van een duurzame samenwerking.
U hebt mogelijk interesse in onze dienstverlening? Contacteer onze specialisten vrijblijvend via ons contactformulier, per e-mail (corporate@everest-law.be) of telefonisch (09/334.94.70)